loading...
ام دانلود | دانلود نرمافزار | بازی -موبایل | دانلود انیمیشن | فیلم ایرانی-نهتانی
آخرین ارسال های انجمن
king_of_chak بازدید : 1844 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

|دانلود فیلم یک آسمان آبی سقف اتاق من با لینک مستقیم|

asemoone abi دانلود فیلم یک آسمان آبی سقف اتاق من

نام فیلم : یک آسمان آبی سقف اتاق من
کارگردان : مجتبی چراغعلی
کشور سازنده : ایران
زبان : فارسی
بازیگران : مجید صالحی , بهنوش بختیاری , مهران غفوریان , اکرم محمدی , سعید پیردوست , ساعد هدایتی
خلاصه داستان : قصه فیلم مربوط به زن و شوهری است که با ورود به یک مجلس عروسی ، ‌با خواهر و برادری که از خارج آمده اند اشتباه گرفته می شوند و درگیر ماجرایی عجیب می شوند.

 

|دانلود فیلم یک آسمان آبی سقف اتاق من با لینک مستقیم|

asemoone abi دانلود فیلم یک آسمان آبی سقف اتاق من

نام فیلم : یک آسمان آبی سقف اتاق من
کارگردان : مجتبی چراغعلی
کشور سازنده : ایران
زبان : فارسی
بازیگران : مجید صالحی , بهنوش بختیاری , مهران غفوریان , اکرم محمدی , سعید پیردوست , ساعد هدایتی
خلاصه داستان : قصه فیلم مربوط به زن و شوهری است که با ورود به یک مجلس عروسی ، ‌با خواهر و برادری که از خارج آمده اند اشتباه گرفته می شوند و درگیر ماجرایی عجیب می شوند.

فیلم یه آسمون آبی سقف اتاق منه ساخته مجتبی چراغعلی

بازیگران: مجید صالحی،بهنوش بختیاری،سعید پیردوست،ساعد هدایتی و مهران غفوریان

آهنگ تیتراژ فیلم با صدای محسن یگانه

 

download دانلود فیلم یک آسمان آبی سقف اتاق من دانلود فیلم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت حسین نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2906
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 2439
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 6,135
  • باردید دیروز : 3,894
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,640
  • بازدید ماه : 20,640
  • بازدید سال : 523,237
  • بازدید کلی : 3,238,283