loading...
ام دانلود | دانلود نرمافزار | بازی -موبایل | دانلود انیمیشن | فیلم ایرانی-نهتانی
آخرین ارسال های انجمن
king_of_chak بازدید : 398 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

ژانر: اکشن – ماجرایی – درام

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند…

ژانر: اکشن – ماجرایی – درام

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند…

 

 

 

 

دانلود زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت حسین نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2906
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 2439
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 1,404
  • باردید دیروز : 3,894
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,909
  • بازدید ماه : 15,909
  • بازدید سال : 518,506
  • بازدید کلی : 3,233,552